woensdag 25 januari 2017

shoplog // Ik had duidelijk broeken nodig

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik weer eens een shoplog voor jullie. Dit is namelijk het vervolg van mijn vorige shoplog over mijn nieuwe accessoires. Ik had het in 2 gedeeld omdat ik toch wel vond dat ik vrij veel had gekocht. Oops. Bij deze dan het vervolg haha.
Zoals jullie aan de titel van deze shoplog kunnen zien heb ik voornamelijk broeken gekocht, maar toch heb ik ook nog andere dingen gekocht ook hoor. Daar zal ik dan mee beginnen.


Als eerste kocht ik deze T-shirt bij New Look. Dat is trouwens 1 van mijn favoriete winkels. Ik heb hem gekocht met een afprijzing, omdat het solden zijn, maar ik was er eerst niet zo zeker van. Ik koop namelijk echt HEEL veel zwarte kleren, terwijl ik zelf vind dat ik helemaal niet zo goed sta met zwart. Ik hou veel liever van wit. Oops.


Bij Veritas kocht ik dan deze kousenbroek. Ik heb nog nooit in mijn leven een deftig doorschijnende zwarte kousenbroek gehad en het begon echt wel gĂȘnant te worden. haha onlangs zag ik een vriendin met een goede kousenbroek en vertelde me dat ik eens bij Veritas moest kijken, dus dat deed ik ook. Thanks girl.




Dus vanaf hier beginnen de broeken. In totaal heb ik er 4 gekocht. 2 van Hollister, as you can see. Ik ben echt al heel mijn leven op zoek naar goede jeans broeken. Vaak koop ik mijn broeken bij Zara, maar daar vind ik enkel de zwarte broeken mooi. Ik zag dus (weer) een vriendin die steeds mooie broeken aan had en zei vertelde me dat al haar broeken van Hollister kwamen... Haha sorry. Dit verhaal komt echt duizend keer aanbod op mijn blog. Shoutout naar mijn fantastische vrienden die me helpen met kleding vinden. haha



Dit zijn dan mijn andere 2 broeken. Ik had echt nieuwe sport-leggings nodig, omdat ik mijn laatste net heb kapot gekregen. (alleen ik heb zo'n dingen voor. ik weet het). De eerste (zwart-blauw met reflector) komt van H&M en de andere van New Look.

Dit was het dan. geniet nog van jullie dag!
groetjes Nathalie
kuskus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten