donderdag 19 januari 2017

nieuwe accesoires shoplog

Hallo allemaal,
Woensdag ben ik naar Wijnegem shopping center geweest en daar heb ik enkele nieuwe accessoires gekocht. Ik heb er ook andere dingen gekocht (kleding), maar ik heb ervoor gekozen om deze shoplog op te splitsen, omdat ik toch wel terug kwam met vrij veel accessoires. Bijna alles is van H&M, maar dat was echt niet bewust gekozen! haha enjoy 



Het eerste dat ik kocht is deze super lekker ruikende parfum van Elie Saab. Ik kreeg hier enkele weken geleden een sample van mee naar huis en werd opslag verliefd. Dit is absoluut mijn favoriete parfum tot nu toe! Er volgt hier zeker en vast nog een review over!




Ik zag dit tasje in de H&M liggen en vond hem echt super mooi! Op de foto lijkt hij echt goud, maar in het echt is het eerder een beetje rosé. Hij is ook super handig voor als ik weg ga en maar een paar spulletjes moet meenemen zoals mijn gsm, portemonnee,...! 







In H&M heb ik dan ook nog enkele oorbellen gekocht. Ik was namelijk bijna al mijn oorbellen kwijt en vond hier oorbellen die echt prachtig waren! as you can see...



Ten slotte heb ik hier dan nog een horloge. Ook uit de H&M. Het grappige is..Mijn laatste horloge die ik had was een FAKE icewatch die ik in het 1ste middelbaar droeg. Heel zielig dus.. Ik had ondertussen wel al een aantal horloges in mijn wishlist gezet op zalando en er zat een horloge tussen die er bijna net hetzelfde uitzag als deze, alleen een beetje (veel) duurder. Dus hier ben ik zeker en vast blij mee!

Dit was mijn artikel van vandaag!
groetjes Nathalie
kuskus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten