zondag 8 januari 2017

Mijn primark handtas?


Hallo allemaal,
Vandaag had ik zin om over mijn favoriete handtas een artikel te schrijven en jawel hoor.. Hij komt uit primark. Toen ik hem zag hangen dacht ik meteen van "WAT? Dit is toch echt geen primark accessoire?", maar het was toch waar. Al heb ik nog wel handtassen van primark, vind ik deze toch echt wel de mooiste. 





Ik vind vooral de details aan de tas heel erg mooi. Zoals de erg mooie grijze ponpon die er al aan hing, de rits en de krokodil achtige print. Binnenin heeft hij 1 grote ruimte voor je spullen en daarbij ook nog 3 kleinere vakjes voor extra dingen waar mensen zoals ik altijd rommel in stoppen haha. Wat ik nu nog ben vergeten fotograferen, is dat de tas ook komt met hanger achtig ding, waardoor je hem over je schouder kan laten hangen, maar dat vind ik persoonlijk bij deze tas minder mooi, waardoor ik hem niet gebruik. Verder vind ik het wel jammer dat hij er groter uitziet dan dat hij is. Ik had verwacht dat ik er vrij veel in zou krijgen, maar eigenlijk past er niet veel in, maar ik blijf deze tas toch echt super mooi vinden.





Dit was het artikel over mijn favoriete tas. Hadden jullie verwacht dat hij van primark zou komen?
groetjes Nathalie
kuskus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten