zondag 15 januari 2017

best instagram fitness accounts

Hallo allemaal,

Het is januari, de maand waar alle goede voornemens voor het nieuwe jaar van start gaan. De ene wil betere punten scoren voor wiskunde, de andere wil zich meer inzetten voor goede doelen, maar een voornemen die ik elk jaar bij heel wat mensen zie tot leven komen, is het voornemen om af te slanken, fitter te worden of gezonder te leven. Ik zelf ben hier ook een beetje mee bezig. Ik wil dit jaar gezonder eten, zodat ik me beter voel. 
In dit artikel vind je enkele instagram accounts die ik fantastisch vind en werken rond gezonde voeding en fitness.



pamela_rf / pamstrongfitness
Pamela is een Duitse vrouw. Haar leven is gericht op fitness. Ze is hier zo diep op ingegaan dat ze sinds kort een eigen app heeft ontworpen om mensen te helpen met hun fitness avontuur. Ik weet niet meer hoe ik op haar account ben gekomen, maar ik hou ervan, omdat ze haar dagelijkse leven er ook in verwerkt met mooie foto's en niet de hele tijd foto's van hoe ze fitnesst. 
























cori.mant
Corinna is een vrouw afkomstig uit Itali├ź dat vroeger kampte met anorexia. Ik ben tot haar account gekomen doordat ik een artikel over haar las op buzzfeed. Haar foto's vind ik niet zo speciaal, maar ik ben haar beginnen volgen door haar ongelofelijke verhaal.

stefaniegiesinger
Dit is eigenlijk een model, maar af en toe post ze toch iets rond fitness. Ik vind dat ze erg mooie foto's plaatst die me me aantrekken.

mysweatlife
Kelsey vond ik ook door een artikel dat ik las. Ze is erg veel afgevallen en schrijft erg motiverende teksten onder haar foto's over hoe het bij haar ging en dat het niet altijd even makkelijk is. Ze legt ook de nadruk dat je niet op weegschaal moet kijken, omdat spieren dubbel zoveel wegen als vet en dit enkel demotiverend kan zijn. 

Whatforbreakfast
Marta maakt foto's van voedsel. Ik vermoed dat ze alles zelf maakt. Haar foto's zijn heel erg mooi en artistiek. Het voedsel zelf is niet altijd even gezond, maar meestal wel. Het geeft je toch al inspiratie om zelf iets te proberen.

Beaufood
Bo is een Nederlandse food- en hotspotblogger. Net als bij het vorige account hou ik meer van haar foto's dan de inhoud van de foto (als je snapt wat ik bedoel). Ze maakt erg mooie foto's met vrij gezond eten. Ook hier weer is niet alles even gezond, maar het ziet er toch lekker uit.

Dit was het artikel van de dag. Ik hoop dat het jullie geïnspireerd heeft. Mijn instagram account vinden jullie op de hoofdpagina van mijn blog.
groetjes Nathalie
kuskus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten