zondag 19 april 2015

primark shoplog

Hallo allemaal!

het is weer eens even geleden. Ik had in mijn vorige artikel gezegd dat ik er 2 weekjes even tussen uit ging, omdat ik niet genoeg tijd had door het dansen. Ondertussen is het al meer dan een maand geleden dat ik nog een artikel heb geschreven. oops! Maar dat kwam omdat ik even gewoon geen zin had haha. Maar nu ben ik er weer met een gloednieuwe shoplog van de primark.


Steeds als ik ga shoppen vergeet ik er altijd een shoplog van te maken, maar deze keer ben ik het niet vergeten, omdat ik zoooo tevreden ben over mijn aanwinsten. het was ook de perfecte dag om naar de primark te gaan, omdat alle scholen in Nederland nog open waren en ze dus geen vakantie hadden. Het was dus helemaal niet druk (voor de primark). Oh ja, ik ben naar die van Eindhoven geweest.


kussen
- 5euro -
Ik vond dit zo'n leuk kussen. flamingo's zijn de ananassen van 2015 en ik ben er helemaal weg van. Hij was dan ook helemaal niet duur. 5 euro kon ik echt niet laten liggen.


kousen
katten - 2.50 euro
zwart - 3 euro
the simpsons - 3 euro
Als er iemand verslaafd is aan kousen, dan ben ik het wel haha. Ik zag ze en ik vond ze zo schattig dat ik ze wel moest meenemen. De zwarte had ik eigenlijk al, maar iedereen weet dat sokken wel eens kunnen verdwijnen ;)


  vest
- 8 euro -
Dit is gewoon een simpele vest dat ik snel even kan aandoen. Zo wauw is hij niet, maar ik ben hier zeker niet negatief over.




high wasted short
- 6 euro -
Ik zag deze en ik vond hem echt prachtig. hij rekt heel goed en heeft een rits aan de achterzijde. Ik pas nooit dingen in de primark omdat ik daar te lui voor ben haha. Hij is dan ook iets te groot, maar ik kan hem nog steeds dragen.


shirt
- 8 euro -
Al is de periode van superhelden T-shirts al even voorbij. Toch vond ik hem super mooi. 


kymono
- 10 euro -
Ik had een topje dat wat in boohoo stijl was en ik had er absoluut een kymono bij nodig, dus nu heb ik er 1. Misschien maak ik hier wel een OOTD van ofzo. Ik had nog wel een kymono, maar die paste er niet echt bij.


broeken
links - 13 euro
rechts - 8 euro
Ik had echt nieuwe broeken nodig en deze vond ik echt mooi. Ze rekken goed mee, maar jammer genoeg zijn ze net iets te klein. maar ik zal er wel in geraken haha.


pyjama
T-shirt - 7 euro
broek - 7 euro
oorspronkelijk horen deze 2 stuks niet bij elkaar, maar ik vond wel dat het iets had, dus waarom ook niet!


T-shirt
- 8 euro -
Ik ben echt een super grote fan van Harry Potter, niet dat ik er alles over weet en er elke maand naar kijk ofzo, maar ik ben gewoon een fan van de films. Toen ik deze zag moest ik hem absoluut meenemen en het is ook in mijn favoriete kledings kleur.


bikini
top - 9 euro
high wasted slip - 6 euro
Dit was het eerste dat ik nam in de winkel. Eerst wist ik niet of ik hem wel mooi vond, maar daarna heb ik hem toch gekocht en ik ben er blij mee. 


riem - 5euro
doekjes - 1.50 euro
rekkers - 1.50 euro
Dit zijn gewoon wat spulletjes die ik altijd meeneem haha.




Dit was het einde van de shoplog. Ik had ervan genoten!
kuskus
Nathalie




Geen opmerkingen:

Een reactie posten