donderdag 26 februari 2015

zo weinig tijd

Hallo allemaal
Jullie hebben misschien wel al gemerkt dat ik dinsdag niets heb geplaatst. Dit komt doordat ik echt geen tijd heb. Zondag en volgende week dinsdag zal er waarschijnlijk ook niets geplaatst worden. Over volgende week donderdag en volgende week vrijdag heb ik geen idee. Dat zal afwachten zijn. Jullie vragen zich misschien af waarom ik geen tijd heb... wel, Ik moet deze week elke dag gaan dansen. Er komen heel wat voorstellingen aan waaraan ik moet deelnemen en ik heb ook  vrij veel schoolwerk. Vandaag moest ik niet gaan dansen. Daarom dat ik nog snel even een artikel kan schrijven. Ik wil al even sorry zeggen, maar ik stop absoluut niet! Dit is gewoon even een kleine stop. Maar als er plots een vrij gaatje komt om te bloggen, dan zal ik het zeker doen, maar ik zou er niet op rekenen...

3 opmerkingen:

  1. Het belangrijkste is dat je doet wat je graag doet! Als je het even te druk hebt met dansen, best, ga dan dansen! Als dat je passie is moet je zeker geen sorry zeggen als je even geen tijd hebt. Veel succes met je optredens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Go for it! Het is belangrijk om keuzes te maken. Wat sta je trouwens prachtig op de foto in je Sidebar!

    BeantwoordenVerwijderen