dinsdag 3 februari 2015

sunnyside - bathbomb - lush

Hey badliefhebbers,

vandaag review ik deze bathbomb van lush. Ik ga in het algemeen echt niet graag in bad. Vanaf dat de kraan stopt met lopen, verveel ik me. Ik maak mijn baden ook meestal te warm waardoor mijn ipad of gsm meteen begint te verdampen wat heel irritant is, ondanks alles, blijf ik steeds in bad gaan. Don't ask why haha.



Deze bathbomb heb ik misschien wel een maand in huis gehad. Ik  wou hem altijd gebruiken, maar ik had er echt bang van. (haha) Ik was bang dat heel mijn bad vol ging hangen met gouden glitters en dat mijn lichaam helemaal vol ging zijn met glitters en dat het echt moeilijk weg te krijgen zou zijn. maar dit is gelukkig niet het geval geweest. Nu ik hem heb getest kan ik zeggen dat ik niets heb moeten kuisen en dat ik enkel een glanzende gloed over mijn lichaam had.






Deze bathbomb koste 5,75 euro. Hij weegt 100 gram en is goed voor 2 baden. Ik heb helemaal opgebruikt in 1 bad haha. Hij ruikt naar een mengeling van citroen en sinaasappel. De geuren overheersen niet, maar zijn net goed.




Ik vond dat het bad niet heel veel schuim had, maar dat vond ik niet erg voor deze bathbomb. Het was net alsof je in vloeibaar goud zat. Ik was echt al onder de indruk van het water. je zag het echt mooie bochten nemen. het was gewoon super mooi. Het was ook heel goed voor mijn huid. Mijn huid glansde en voelde gevoed aan. Dit is heel goed. duimpje omhoog ;)


beoordeling!

lay out
ik vond deze bruisbal er heel mooi uitzien. Hij krijgt zeker een 1/1

geur
Hij rook naar sinaas en citroen, was niet te straf. 1/1

schuim
Er was niet al te veel schuim wat ik wel gepast vond. Deze bruisbal had dat niet nodig. 1/1

goed voor de huid?
Deze bruisbal is zeker goed voor je huid. Laat een glanzend laagje achter. 1/1

prijs
Het koste 5,75 euro. Dit is niet al te veel voor wat je krijgt, dus 1/1

eindscore
5/5

Deze bathbomb behaalde een mooie score van 5/5 ik raad hem zeker aan aan jullie. Je hebt weinig tot geen kuiswerk erachter.
greetz Nathalie
kuskus




















3 opmerkingen: