zondag 11 januari 2015

wishlist awesome inventions

Hoi allemaal!

Ik zie vaak dingen op facebook waarvan ik denk dat het echt super cool en handig is, maar ik weet nooit, waar ik het zou moeten vinden. Tot dat ik awesomest inventions vond. Het is een site die laat zien waar je het kunt kopen en er meteen een linkje bij geeft. Je bestelt dus niet rechtstreeks van deze site, maar je moet het ergens anders kopen. Hier is mijn lijstje van wat ik zeker zou willen.







bag re-sealer
heb je ooit al eens moeten nadenken over hoe je je zak ships zou moeten sluiten? Hier is dan de oplossing. Hij kost 9,99 POND. Klik HIER voor de link.


banana earphones
Dit vind ik zo cool! Stel je ziet iemand lopen met bananen in z'n oren! Dat is gewoon al een reden waarvoor ik hem wil hebben. Hij kost 
20,99 DOLLAR. klik HIER voor de link.



banana slicer
Een banaan snijden duurt niet echt zo lang, maar toch zou ik deze willen hebben, want ja.. het is een bananen snijder haha! Hij kost 8,99 POND. Klik HIER voor de link.


bike lane light
Ik vind dat dit gewoon aan elke fiets moet hangen. het is net iets veiliger en auto's zien dit volgens mij sneller. Hij kost 10,99 POND. klik HIER voor de link.


camera lens mug
Dit zou het perfecte cadeau zijn voor iemand die van foto's houdt.  De feestdagen zijn intussen al gedaan maar toch haha! hij kost 7,99 POND. Klik HIER voor de link.


Ice Cream Lock
Wil je een ijsje, zonder dat iemand eraan komt? Dan is dit perfect. Dit zou voor mij echt handig zijn, want ik koop steeds voedsel voor mezelf, maar als ik het dan wil eten, heeft iemand van mijn gezin het helemaal leeg gegeten. Deze kost 19,99 DOLLAR. Klik HIER voor de link.


Alligator Sleeping bag
Hiermee zou ik niet eens onder normale lakens willen slapen! Hij kost 189,99 DOLLAR. Klik HIER voor de link.


Batman Contact Lenses
Ze kosten 25,99 POND. Druk HIER voor de link.


Domo Toaster
Dit is gewoon te cute! hij kost 37,99 DOLLAR. Klik HIER voor de link.


Donut Mug
Ik hou zoveel van donuts en deze ziet er dan ook echt super schattig uit. Zeker een must voor dit lijstje. Hij kost 9,99 POND. klik HIER voor de link.


Finger Poining Bookmarker
Als ik een boek lees voor school, zorg ik ervoor dat de sessie eindigt bij een nieuw hoofdstuk. En dat kan soms heel lang duren, dus als ik deze zou hebben, zou het veel makkelijker zijn en zou het sneller gaan. hij kost 4,99 POND. Klik HIER voor de link.



 Er zijn nog veel meer dingen die ik dolgraag zou willen hebben, maar dat zijn er veel te veel. Daarvoor zou je zelf eens een kijkje moeten nemen op hun site. Ik weet ook niet zeker dat de site betrouwbaar is of niet, dus let daarvoor op! Ik heb zelf nog niets gekocht via deze site. 
Kenden jullie deze site al? 
greetz Nathalie
kuskus






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen