zondag 18 januari 2015

review zwart, wit en matte nagellak hema

hallo nailpolish fans

In een lang geleden collective haul heb je deze nagellak misschien al voorbij zien vliegen. vandaag doe ik dan uiteindelijk de review erover. Op voorhand wil ik al even zeggen dat ik echt super slecht ben met nagelslakken haha.



dit is het eerste lakje, het is een mooie zwarte glanzende nagellak die heel veel pigment afgeeft. Dit is maar 1 laagje, wat ik dus heel goed vind voor een budget lakje. Hij kostte 3 euro en hij blijft lang zitten. ik ben een nagelbijter en bij mij gaat nagellak er altijd vrij snel af omdat ik het er af bijt. Hierbij gebeurt het niet al te snel. Ook Had ik vrij veel moeite met hem eraf te krijgen met nail remover, dus deze is wel top. 

qua punten verdeling is er niet veel te zeggen. hij lakt vlot, hij dekt goed, meer heb je niet nodig... dus ik geef hem een 5/5


Daarna deed ik deze matte top coat erover heen en het wordt zoals je al had verwacht matt. Hij kostte 3,25. Dit kost iets meer dan de zwarte, maar dit vind ik nog steeds budget. 
Hierbij kanik ook niet veel zeggen voor een punten verdeling, maar het lakt niet zo vlot als de zwarte, maar dat komt doordat het matt is en "nobody's perfect" (denk er maar niet te veel over na haha ;) ) ik geef het een 4/5


Dan heb je nog deze witte, eigenlijk hetzelfde principe als de zwarte. Dit is ook 1 laagje, ook 3 euro, lakt vlot, veel pigment... je weet het ondertussen wel, ook deze krijgt 5/5 





Dit vind ik heel goede lakjes, als je nog eens een zwarte, witte of matte nagellak nodig hebt raad ik je aan om nog eens voorbij de hema te gaan, wie weet is dit wat je zoekt.


groetjes van jullie favoriete blogster (kuch kuch)
kuskus 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten