zondag 4 januari 2015

review make-up sponge

hallo allemaal!

Vandaag heb ik een review voor jullie van deze dupe van de ooh zoo bekende beauty blender. Ik heb zelf geen beauty blender, dus ik kan ze niet vergelijken ofzo, maar ik ga wel vertellen wat ik vind van de sponge en of ik hem zou aanraden of niet (eigenlijk gewoon zoals elke review ;) ).
Ik stond aan te schuiven aan de kassa van forever 21 en ik zag plots deze sponsjes staan en ik dacht:"wooow, dat moet ik hebben" Mijn moeder kocht er gelijk ook 1 (de gele). Ze kosten 3 euro per stuk wat ik heel goedkoop en budget vind. 



Ik heb deze spons nog niet echt gebruikt (buiten de test) maar ik ga hem gebruiken om foundation aan te brengen. Ik vind kwasten vaak niet fijn en als je heel veel haast hebt staan er soms strepen op je gezicht van de kwast en dan lijkt het alsof je je gezicht hebt geverfd ofzo... Dus deze is daarvoor veel handiger en blend heel erg goed.




De structuur en kwaliteit van het product vind ik dan wel net iets minder. Bij het testen van deze make-up sponge kreeg hij al meteen een scheurtje. Dit is niet goed, de stof is dus gewoon veel te dun. Ook laat het te veel water inlopen, waardoor hij net iets te veel uitzet.

!punten verdeling!

1. prijs?
De prijs vond ik super goed, 3 euro is absoluut een win, maar als ik keek naar hoe snel hij kapot ging moet ik toch wel passen en geef ik hem een 0.5/1

2. makkelijk schoon te krijgen?
ja, dit wel, beauty blenders zijn allemaal heel moeilijk om schoon te krijgen, maar deze lukt bijna vanzelf (met de juiste middelen). dus hier wel een 1/1 voor.

3. structuur?
De structuur van deze spons is vrij fragiel, hij kreeg al een scheurtje bij de test, dus.. een 0/1

4. vorm?
De vorm vind ik dan weer wel goed, het is een ei dat gedeukt is (in de deuk zet ik mijn vingers). Dus 1/1

5. adsorbendheid?
Dit doet hij wel (jammer genoeg) Al maak ik hem eerst vochtig, hij blijft foundation te veel opnemen. Maar dit kan natuurlijk komen doordat ik hem nu nog maar 1 keer gebruikt heb.

eindscore
2,5/5
Ik raad dit product jammer genoeg NIET aan, want er zijn nog heel veel betere budget dupes van de beauty blender. Ik ga deze wel nog verder gebruiken om te zien of het zo'n lage score kreeg omdat ik hem gewoon nog niet eerder getest had, maar ik heb er niet veel hoop in.



Hebben jullie de beauty blender of er een dupe van?
groetjes Nathalie
kuskus





Geen opmerkingen:

Een reactie posten