donderdag 22 januari 2015

Hema hand+

Hallo meiden!
In een van de artikels die ik heb geschreven had ik belooft dat ik deze handcrème nog ging reviewen, dus vandaag is de dag dat jullie de review te zien krijgen.

Voor ik hieraan begin wil ik even zeggen wat ik eigenlijk zo goed vind aan Hema. Ik koop er tegenwoordig heel veel en dat is natuurlijk wel voor een reden. Eigenlijk 3 redenen. (haha)
De eerste reden is, omdat het heel voordelige prijzen heeft. je kan er heel leuke en goed qua kwaliteit spulletjes vinden voor een goede voordelige prijs.
De 2de reden is, omdat hun producten niet getest worden op dieren. tegenwoordig kijken steeds meer mensen naar producten om te zien of het getest is op dieren. dat merk ik ook op school, buiten het school en andere (grotere bloggers). We praten er veel meer over en we zijn er ook meer van bewust.
De 3de reden is, omdat hun producten goed van kwaliteit zijn. Als je daar iets koopt kun je bijna zeker zijn dat het iets goed is.


Nu naar het echte artikel ;)


Ik ben de prijs kwijt, sorry. Maar ik weet wel nog dat het niet zo duur was, dus maak je al geen zorgen ofzo ;) zoals je al kunt zien, beschermt hij tegen huidveroudering, maar dat is niet de reden waarvoor ik hem heb gekocht. Ik kocht hem omdat mijn handen heel droog worden door het koude weer, ze konden een extra laagje goed gebruiken. 



Als je het aanbrengt voel je meteen het verschil. Je voelt dat je huid gevoed wordt en dat is goed. Je handen blijven glad voor ongeveer iets minder dan de hele dag en de textuur van het product is niet te lopend maar ook niet te vast. 
Dit product heeft maar 1 nadeel in mijn ogen. ik vind de geur verschrikkelijk. Het is goed langs 1 kant want dat wilt zeggen dat het niet geparfumeerd wordt, maar toch ben ik liever net iets meer voor goed ruikende handcrème.


De uiteindelijke beoordeling 

1. verpakking?
De verpakking is simpel. Niet te veel tralala aan, hij is prima. 1/1

2. textuur?
De textuur is niet lopend maar ook niet vast. Het zit eigenlijk in het midden ergens. zoals het hoort dus. 1/1

3. langdurigheid?
Ik vind dat het vrij lang blijft zitten. Als ik dit gebruik weet ik dat ik niet al te veel zorgen moet hebben om mijn handen voor de dag.

4. voedend?
Ik voel meteen dat dit product mijn handen goed voeden. Hierover kan ik niets zeggen. 1/1

geur?
In principe maakt de geur iet uit, maar deze geur staat mij eigenlijk niet echt aan. Dit vind ik wel jammer want het is wel een heel fijn product. Dus jammer genoeg een 0/1

!eindscore!
 4/5

Dit product raad ik zeker aan, buiten de geur is hij prima.


hebben jullie last van droge handen in de winter?
greets Nathalie
kuskus






Geen opmerkingen:

Een reactie posten