donderdag 18 december 2014

vreemde examen verslavingen

hallo allemaal!

De examens zijn ondertussen al gedaan, maar ik heb nog een artikel over vreemde shizzle die in de examens gebeuren. Ik post dit bewust na de examens, want het valt me nu net op.


1. kant-en-klare-maaltijden 

Tijdens de examens krijg ik steeds super veel zin in koelkast maaltijden. Zo ga ik plots naar de winkel en koop ik hamburgers, pannenkoeken, aiki noodles enz... Dit koop ik bijna nooit, maar tijdens de examens krijg ik er plots veel behoefte aan! 


2. nieuwe apps

Voor de examens begin ik altijd mijn ipad wat beu te worden, maar wanneer de examens beginnen ontdek ik super veel nieuwe apps, dat ik blijf spelen. Ze zijn vaak echt nutteloos en ik begrijp meestal niet waarom ik het blijf spelen. Tijdens deze examens was het: dubsmash,  mmm fingers, dumb ways to die 2, cow evolution, vines (herontdekt).


3. joggings

Dit is ook mijn jogging periode, ik doe in het "gewone leven" ook vaak joggings aan, maar tijdens de examens is dit echt het eerste wat ik doe na dat ik thuis kom. 

4. shop drang

In deze tijd heb ik ook altijd zoveel zin om te gaan shoppen, nu veel meer als anders. Niet alleen voor kleding, maar plots wil ik allemaal goodies en make-up hebben.


5. creatief 
dit is niet echt een verslaving, maar tijdens de examens wordt ik vaak heel erg creatief. Dann krijg ik plots super veel idee├źn voor mijn blog en maak ik allemaal dingen voor mijn persoonlijk leven en zo doe ik plots allemaal dingen die ik normaal niet doe.






Dit was mijn lijstje met mijn vreemde examenverslavingen... 
hebben jullie tijdens de examens ook vreemde verslavingen? 


Veel liefde van Nathalie
kuskus



1 opmerking: