zondag 7 december 2014

vogue girl douchegel PURRfection

Hello beauty's !

Vandaag ga ik 1 van de vogue girl douchegel's reviewen. Deze keer is het de PURRfection. Ik vind deze douchegel echt geweldig, ik gebruik hem intussen al 4-6 maanden en ik ben er nog steeds zot van! 




Op de achterkant van het flesje staat nog een leuk tekstje:

Lief en speels, dat is de exclusieve geur van
de VOGUE Girl PURRfection.
Beleef de heerlijke zoete geur van candy en
exotisch fruit en voel je de hele dag blij!

Van dit tekstje wordt ik al helemaal blij! Zeker als je de geur ook nog eens onder je neus geschoven krijgt. Het is echt een heel zoete geur en het ruikt inderdaad ook wel exotisch. het is ook zacht voor je huid en het geeft je een langdurig fris gevoel





Nu is het tijd voor...*tromgeroffel..... punten!!
Dit kan absoluut niet ontbreken! ;) 

1. geur
De geur is geweldig! Zoet en exotisch, daar hou ik van! 1/1

2. verpakking 
De verpakking vind ik heel goed bij de naam passen dus ook een 1/1

3. structuur
De structuur van de gel is niet TE lopend, maar ook niet TE vast dus weer 1/1

4.werkendheid
 Dit werkt heel goed tegen vieze zweetgeuren enzo dus 1/1

5. expections vs. reality 
 Ik kocht dit omdat ik snel een nieuwe douche gel nodig had. Ik kocht dit even, zonder grote verwachtingen. Dit is zelfs beter dan verwacht! dus 1/1

5/5
yippiee, dit product raad ik zeker aan aan jullie, ik wordt het geurtje NOOIT beu! Het blijft gewoon goed!






Kenden jullie deze douchegel al of gebruiken jullie zelfs iets beter/slechter?
groetjes van Nathalie 
kuskus






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen