donderdag 11 december 2014

that instagram thought...

Hoi schatjes van pattatjes!

Ik ben iemand die opstaat met instagram en gaat slapen met instagram. Altijd als ik mijn ipad neem open ik automatisch instagram en begin ik te scrollen. Ik volg dan ook heeeeeel wat mensen (meer dan 900). Maar wat zijn mijn favoriete accounts in die selectie? Daar ga ik het vandaag over hebben.

Over sommige van mijn favorieten ga ik wat meer informatie geven en van anderen ga ik hun profiel gewoon laten zien ;)

eledancer_
Dit is echt mijn favoriete instagram danseres, ze is 18 en woont in Frankrijk, maar haar instagram is volledig in het Engels. Ze heeft ook nog een 2de account die ook in mijn favorieten lijstje staat.





































Tropicalist_
look above ;)









































LIVSXZ























mxgic_stxrs
Zij is echt de perfecte combinatie van super meisjes achtig en wat stoerder! Echt leuk om naar haar instagram te kijken!























fetching_tigerss
Dit is een holands meisje met 580k volgers :o Ze heeft zoveel volgers omdat ze haar foto's ssuuuppeeeer goed kan bewerken.























nickcelinomusic




















itsamylol
Haar volg ik echt al heeeel lang. Ze verandert haar stijl van instagram wel eens geregeld, maar het blijft TOP! Ik heb haar een tijdje nagedaan oops ;)























pixellatedsadness
vriendje van Amy ;)























Nik_gallo
Net zoals Angien bewerkt hij ook foto's, maar dan op een grappige weize. Ik weet niet of het allemaal zijn eigen foto's zijn, maar ik vind het wel een leuke feed!





















dxni_
Haar kledingsstijl is zooooo mooi en daarbij bewerkt ze ook foto's ;)

























Buiten deze toppers heb ik nog een hele boel instagram accounts die ik goed vind. Maar om het niet te lang te maken, heb ik deze 10 feeds gekozen! ;)



Kende jij deze mensen al of zijn ze helemaal nieuw voor  jou? 
kusjes van Nathalie






Geen opmerkingen:

Een reactie posten