donderdag 4 december 2014

roze en blauwe skin naturals

hallo allemaal!

vandaag gaat mijn artikel over de roze en de blauwe skin naturals van garnier. De blauwe is verfrissend en de roze is verzachtend, maar het zijn beiden tonicen.




Ik heb deze 2 producten gekocht, omdat ik een nieuw make-up verweideraar nodig had. Op de achterkant staat er dat het geschikt is voor de laatste restjes weg te halen, maar dit doet het niet. Het spreid het net uit.




De roze
De roze verzuivert en verzacht. en ruikt naar kers en Moringa. Wat ik toch wel een lekkere geur vind. Op de verpakking staat dat het geschikt is voor een gevoelige huid en voor mensen met een droge tot zeer droge huid. Nu dat ik het product heb getest ga ik hier niet mee akkoord. Ik heb een vrij vette huid, dus het kan ook gewoon aan mij liggen. Als ik het gebruik wordt mijn huid nog droger en krijg ik roodheden. Ik heb met andere producten nooit roodheden. 


De blauwe
De blauwe verfrist en zuivert. Het is geschikt voor een normale tot gemengde huid, maar ook voor een gevoelige huid. Dit product past al meer bij mijn huid, maar mijn huid krijgt hier nog steeds roodheden door en het voelt onprettig. het ruikt naar Lotus en Moringa. Dit vind ik dan wel goed. Voor de rest is het hetzelfde als het roze.

Nu hebben we dit allemaal gehad, maar nu voor de final ga ik hun punten geven op 5.

1. geur
De geur zat bij beide flesjes goed. 1/1

2. structuur
De structuur is brij lopend waarbij ik nog twijfel ik geef het een 0.5/1

3. de look
De look vind ik wel oke, niets speciaals maar ook niet saai het krijgt een 1/1

4. werkendheid
Voor de werkendheid kan ik niet veel punten geven... 0/1

5. expections vs. reality
Ik had veel meer verwacht van dit product, dus ook een 0/1

2.5/5
 Dit is net niet gebuisd. Ik raad dit product niet aan als je het wilt gebruiken om laatste restjes make-up mee te verwijderen. Je kan het wel nog gebruiken als je het wilt gebruiken als een wannabe gezichtsmaskertje. Doe het op een zakdoek ofzo en leg het op je hoofd. Dat kan misschien wel fijn zijn.







greetz Nathalie!












1 opmerking: