zondag 14 december 2014

moisturising hema lipstick 04

hallo allemaal!

ik ben al een tijdje opzoek naar een mooie roze lipstick die niet te licht was, maar ook niet te donker. Toen ik naar de hema ging vond ik deze.


Als je de lipstick op het eerste zicht bekijkt zou je niet zeggen dat er glitters in zitten. Tot je het gebruikt. De bovenste laag gaat dan (zeg maar) weg en er komt een mooie glitterlaag. Ik wist dit natuurlijk wel, want voor ik een lipstick koop swatch ik eerst de lipstick eens op mijn hand. Toen ik thuis kwam was ik dit inmiddels wel al helemaal vergeten, maar ik hou wel van (positieve) verassingen.



qua kleur vind ik deze lipstick perfect. Ik hou erg veel van roze lipsticks, maar doordat ik een getintere huidskleur heb worden sommige lipsticks snel vrij nude. Maar deze is donker genoeg en is "helemaal mooi".


Deze lipstick kost 3.50 euro. Dit is dus super budget. Het is moeilijk om een goede lipstick te vinden die budget is, maar deze is wel goed. 



punten!

kleur?
De kleur is mooi roze met glitters, dit krijgt een 1/1

langdurigheid?
Hij blijft jammer genoeg niet zo lang zitten, dus een 0/1

goed voor je lippen?
Het verzorgd je lippen heel goed. het is een soort van lippen balsem en lipstick in 1 dus... 1/1

lay out?
De lay out is verzorgd, maar saai, dus 0.5/1

Prijs?
hij kost 3.50 euro, dus wel een goede prijs 1/1

eindscore
3.5/5
Ik raad deze lipstick zeker aan aan jullie, want ik vind hem zeer mooi en hij verzorgd je lippen goed.









Hebben jullie een favoriete roze lipstick?
groetjes van Nathalie 
kuskus











1 opmerking:

  1. Staat je goed zo'n fleurige kleur! Over de hema lipsticks hoor ik de laatste tijd alleen maar goeds. Misschien ook eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen