zondag 28 december 2014

mijn favoriete muziek op het moment

Hallo medeswaggers!

Vandaag doe ik weer een update van mijn favoriete muziek op het moment. Dit heb ik nog al eens gedaan klik HIER om het te zien. Mijn muziekstijl is intussen fataal verandert, dus heb ik hier enkele van mijn mijn favoriete liedjes.



Ik luister nog steeds naar muziek via spotify. Vooral op mijn ipad, maar als ik aan het bloggen ben aan de computer zoals nu. Luister ik muziek via mijn computer.



*smells like teen spirit - Nirvana*



*lithium - Nirvana*



*could you be loved - Bob Marley*



*bongo bong - Manu Chao*



*All my life*



*I love jah - Mungo's Hi Fi*



*you are no good - Mighael Propheth*



*Do i wanna know - Arctic Monkeys*



*sail - Awolnation*



*R U mine? - Arctic Monkeys*



*Every other freckle - Alt-J*




*breezeblocks - Alt-J*



*enter sadman - metallica*



Dit waren mijn 14 favoriete liedjes op het moment. Vinden jullie deze liedjes ook goed of is dit echt niets voor jou? 

big luf van Nathalie 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten