dinsdag 16 december 2014

hema - collective haul

Hoi meiden!

Ik ging vandaag naar de dansles, maar toen ik daar aankwam bleek dat het geen les was. De hema is vlakbij dus ik ging even naar de hema. Ik ben jammer genoeg het kassa bonnetje kwijt gespeeld, ik zoek daarom zoveel mogelijk dingen op in de site, maar sorry als ik niet als heb gevonden.




zwart: - 2,50 euro -
wit: - 2,50 euro -
matte top coat: - 3,25 euro -



We (ik en mijn mama) hebben ook kerstballen gekocht, omdat we dit jaar voor wit en zilver gaan.
1 pak van 4 kerstballen kost - 1,75 euro -


Omdat je nooit te weinig plakband kunt hebben ;)
- 1 euro -



Ik kocht ook deze agenda, omdat ik dit echt wel handig vindt, zodat ik alles kan plannen van het dansen en mijn vrije tijd enzo.
- 6,50 euro -



Dan kocht ik als laatste nog deze handcréme waar jullie later nog een review van zullen zien ;)
hiervan vind ik jammer genoeg, de prijs niet meer terug!





Zo gigantisch was deze haul niet, maar ik hoop dat jullie het leuk vonden.
greetz Nathalie
kuskus




1 opmerking:

  1. Zo'n agenda heb ik ook. Altijd genoeg plaatst om alles op te schrijven. vind het heel fijn! Ik ken deze handcream helemaal niet! Ziet er wel clean uit :)

    BeantwoordenVerwijderen