donderdag 25 december 2014

catrice better than false lashes volume mascara

hoi allemaal!

Mijn favoriete mascara is al een tijdje op. Ik ga daarom bijna elke dag naar de winkel om te kijken of hij er opnieuw is, maar jammer genoeg moet ik mezelf steeds teleur stellen. Nu dacht ik in mezelf: "yolo, ik neem gewoon een andere" en dat deed ik ook. Ik nam deze en ben er aardig tevreden mee.


Deze is eigenlijk niet zo vreemd voor mij. Bij het dans optreden van 23 november vergat ik mijn make - up en had ik mascara van iemand van mijn groep geleend. Zij had deze ook en ze was er super tevreden mee.


Op de verpakking van de mascara staat er dat het een extreme lengte moet brengen en ook een extreme volume moet geven. Dit klopt niet helemaal. Het geeft wel veel lengte en volume, maar niet extreem, dus verwacht niet iets super, cool, geweldig, alles,... dat doet het niet.


Deze mascara heeft 4.56 euro gekocht. Hier verschoot ik wel even van op de goede manier. Hij is super goedkoop en werkt goed. Dus de prijs is zeker geen tegenvaller.


punten!

kleur?
De kleur is diepgaand zwart. Dit vind ik zeker een top punt. 1/1

verpakking?
De verpakking vind ik best leuk. 1/1

volume en lengte?
Er is veel volume en lengte, maar ook niet zoveel als valse wimpers, dus een 0.5/1

prijs?
De prijs is super goed, 4.59euro is bijna niets voor wat het waard is 1/1

langdurigheid?
Hij blijft zeker lang zitten dus een 1/1



eindscore
4.5/5


Ik vind dit een super mooie mascara en raad hem zeker aan aan jullie. je moet wel wat exta laagjes gebruiken voor een goed effect ;)



Kennen jullie deze mascara al? 
groetjes Nathalie
kuskus





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen