zondag 30 november 2014

nuuus

Hallo vriendinnetjes!

Ik ben een hele tijd beta tester geweest van DE nuuus app, dat houdt in dat ik samen met nog andere jongeren de app voor andere mensen mochten testen. We mochten meehelpen met fouten eruit te halen en onze mening te zeggen over hoe het NOG beter kan. Nu is nuuus al een paar keer geupdate en is het al een tijdje helemaal af! Ik heb uit mezelf beslist om de makers van de app een handje te helpen met wat extra publiciteit. Niet dat ze niet veel gebruikers hadden ofzo..

Wat is NUUUS?
Nuuus is een nieuws app. "Wat?! Nieuws?! saaaai" neen. Nuus is alles behalve saai. Nuus is hip, modern, vernieuwend,... Het is een app die ons verteld over de wereld, maar dan op een super leuke manier met allemaal leuke laadschermpjes en tussen animaties. helemaal op ons nuveau ;) haha.




Wat maakt nuuus zo leuk?
Dat vind ik niet moeilijk om op te antwoorden. Ik vind het feit alleen al leuk dat er een nieuws app bestaat die super interessant is en niet alleen over natuurrampen gaat ofzo. het is eigenlijk een magazine en een nieuws door elkaar en het is ook meer subjectief. Dat bereikt ons meer!






voorbeelden van een artikel en een filmpje!










Dit was NUUUS! Wat vind je van NUUUS? Kende je het al? 
groetjes Nathalie! 
kuskus






















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen