donderdag 27 november 2014

miss manga - l'oréal Paris - INDIGO

Dag beste lezers!

Ik ging vandaag naar de winkel voor een nieuwe mascara (de mijne was namelijk op). Ik nam mijn mascara die ik elke keer neem (miss manga black). Zonder het door te hebben had ik eigenlijk de indigo kleurige genomen! Hoe dom kun je zijn! In het begin dacht ik:"oh jammer, een miskoop" maar nu ik het getest heb vind ik het toch niet zo lelijk als gedacht!



Ik stond in de winkel en ik dacht:"er is iets anders aan deze mascara" maar ik had niet door wat het was... tot dat ik thuis kwam. haha... Ik werd eigenlijk echt verbaasd van hoe het eruit ziet op je ogen! Toen ik het open deed om het te bekijken was het echt super fel! Gelukkig is het niet zo fel als je het op je ogen doet!




Het feit dat deze mascara indigo is verandert niets aan hoe de mascara werkt. Het is net het zelfde als de lichtblauwe, de paarse en de zwarte versie. Alle mascara's van de miss manga collectie werken dus even goed. 
De borstel zelf is kegelvormig. Dit is ideaal voor je wimpers langer en voller te doen lijken. "Waarom?" met de punt van de kegel kun je alle kleine wimpers mee nemen, waardoor het lijkt dat je meer wimpers hebt. Meer wimpers = meer volume. De lengte is goed omdat de haartjes niet te lang zijn en het je wimpers een soort van uitrekt. 


De inhoud van deze mascara is niet al te lopend, maar ook weer niet te vast. Toch wel iets meer naar de lopende kant, maar het is net goed. 





Zoals je ziet is de felheid van de mascara afhankelijk van het licht. Bij veel licht is de mascara feller dan bij minder licht. 




Wat ik mooi vind is dat je de mascara heftig draagt aan je onderste wimpers en aan de bovenste wimper zwarte mascara gebruikt. Wat eyeliner erbij en hup je hebt een perfecte basic look met een extratje voor een avondje weg.



Dan heb ik nu nog de punten verdeling! 

1. kleur
Al wou ik een zwarte mascara, dit vind ik nog steeds een mooie kleur 1/1

2. verpakking
De verpakking vind ik heel erg mooi, het trekt me sterk aan 1/1

3. werkendheid
De mascara werkt heel goed. Alles wat het moet doen doet het! 1/1

4. klonters?
Er zijn geen klonters te vinden in deze mascara dus ook 1/1

5. expections vs. reality
Het bleek uiteindelijk toch mooier te zijn dan dat ik dacht, dus 1/1

5/5
super, deze mascara raad ik zeker aan iedereen aan! Hij werkt heel goed! 






Wat vinden jullie van deze mascara?
groetjes Nathalie
kuskus






Geen opmerkingen:

Een reactie posten