zondag 23 november 2014

mini shoplog h&m en vögele

hallo allemaal!
 
 
Ik doe op  23 november mee aan een optreden (ja ik weet dat dit vandaag is, maar ik had dit artikel woensdag geschreven) en hiervoor had ik nog een goed ondergoed nodig :p (dit laat ik jullie niet zien) haha! Ik ging naar de h&m en kon nog wat dingen af trogelen en later ook nog in vögele.




 
 
flannel
h&m
- 19.99 euro -
 
broek
vögele
- 19.99 euro -
 


 
trui
h&m
- 24.99 euro -
 
jogging
- 14.99 euro -
 
 
sport bh
- 24.99 euro -
 
 
 
 
Dit was mijn mini shoplop. Ik was een beetje ziek, dus sorry voor het weinig enthousiasme op de foto's. Gaan jullie soms ook naar de winkel voor iets kleins en komen jullie dan ook thuis met dingen die je eigenlijk niet nodig hebt?
 
Groetjes van Nathalie
kuskus
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten