zondag 16 november 2014

I'm back

Hoi allemaal!

Ik ben back! ik was eigenlijk gestopt, maar nu begin ik er terug aan! Ik was gestopt omdat ik er gewoon geen tijd voor had. 1 artikel duurt ongeveer een uur om te schrijven. Daarbij zijn de foto's niet eens bijgeteld en het brainstormen ;) 



Jullie zullen misschien denken: "als je er eerst geen tijd voor had, hoe komt het dan dat je nu wel tijd hebt?" wel,... nu heb ik eigenlijk zelfs minder tijd.. maar ik ga steeds naar de winkel en dan denk ik steeds van, hierover zou ik kunnen bloggen of hierover moet ik schrijven! Dus eigenlijk ben ik opnieuw begonnen omdat ik het voelde kriebelen.

Ik ga nu ook in plaats van 3 keer per week bloggen 1 soms 2 keer per week bloggen, Normaal gezien komt het artikel online op zondag en soms een 2de keer op donderdag.



en er is ook echt iets super cool gebeurt!! Dit zag ik nooit aankomen, maar.. tijdens dat ik weg was hebben ik 1500 views gehaald... dus eigenlijk, zonder iets te doen bekijken mensen mijn blog... (vreemd) ook zag ik dat er wat mensen uit Amerika en Polen enzo mijn blog bekeken.. mijn blog is toch in het vlaams? haha, dit vond ik eigenlijk wel vreemd, maar ik ben blij dat ik een goede start heb :)

greetz Nathalie
p.s. Als jullie idee├źn hebben om ver te bloggen, hoor ik die graag! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten