donderdag 20 november 2014

big bath muffins - Isabelle Laurier - pink hearts


Hoi allemaal!

Vandaag ga ik 1 van de big bath muffins reviewen van Isabelle Laurier. Ik heb de pink hearts muffin gekozen, omdat ik het product eens wou proberen en omdat het er ook heel schattig uitzag!





Mensen die me ook volgen op instagram zullen de bovenstaande foto wel al gezien hebben. Ik heb hem 2 weken geleden gekocht als dit artikel online komt. Ik kocht hem omdat ik naar een verjaardagsfeestje van een vriendin ging en ik zocht nog een cadeau. Ik ging dus naar DI en daar vond ik allemaal leuke scrubs, bruisballen, nagellak... allemaal gurly stuff eigenlijk. Ik kocht wat dingen voor haar en ik kocht gelijk ook deze bruisbal voor mezelf omdat hij er zoooo tof uitziet! 


Deze bruisbal koste 4 euro en is goed voor 3 baden. Natuurlijk kun je hem ook helemaal in 1 keer helemaal leeg gebruiken, maar dat deed ik niet. Ik ga hem 3 keer gebruiken. Vandaag was de eerste keer :)



Deze bruisbal ga ik beoordelen door middel van enkele vragen, zo kan ik hem punten geven op 5.

1. Wat vond je van de look van deze bruisbal?

Ik vind de look heel erg schattig en tof uitziend. Het trok me ook meteen aan. dus dit is absoluut al 1/1

2. Wat vond je van de geur?

Hier heb ik wel even over moeten nadenken! Ik vond wel dat het absoluut goed rook! maar ik wist niet naar wat, dus vroeg ik het aan mijn mama en mijn broers. Mijn mama en 1 van mijn broer zei naar babypoeder HAHA, eigenlijk klopt dit wel! maar mijn andere broer zei:"Het ruikt naar Nederland" HAHAHAHA Hierbij stikte ik bijna van het lachen! maar let's go to the point... het krijgt een 1/1

3. Wat vond je van de kleur?

Ik had van de kleur net iets meer verwacht. Ik had gehoopt dat mijn bad helemaal roos ging kleuren en dat het er echt leuk ging uitzien. Jammer genoeg was dit niet zo.. het werd gewoon wit. kleur krijgt dus een 0/1

4. wat vond je van de schuim?

Ik had eigenlijk echt verwacht dat mijn bad helemaal roos schuimig ging worden, maar dit werd het niet. schuim krijgt van mij ook een 0/1

5. Wat deed het voor je huid?

Het was heel goed voor mijn huid. Toen ik uit het bad stapte was mijn huid zacht en was het goed gevoed. Ik had geen lotion meer nodig. dit krijgt ook een 1/1

eind resultaat: 3/5

Ik ben zeker niet ontevreden van het product, ik raad het zelfs aan aan jullie! zo goed is het ;) 



greetz Nathalie
Vinden jullie deze opstelling ook goed?






1 opmerking:

  1. Superleuk! Hierdoor baal ik altijd enorm dat ik geen bad heb, anders kon ik deze leuke cupcake uitproberen. Maar als ik een bad had zou ik deze zeker uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen