woensdag 2 juli 2014

vlog #1

hoi allemaal!

Er  gaat heel wat gebeuren in de maand juli en ik wou dat jullie ervan af wisten, want mijn blog kan er aan lijden. Niet bang worden! Het is eigenlijk wel super leuk! Veel lees plezier

Juli is nog maar net begonnen en ik kan al zeggen dat deze maand een super maand wordt. Er is heel wat gepland, maar als je zoveel plant heb je bijna geen tijd om te bloggen en dat is wel een probleem. Ik ga proberen om zoveel mogelijk artikels op voorhand te schrijven, maar als ik er niet genoeg heb zal er hier en daar een artikel moeten wegvallen. Ik zal anders even zeggen wat ik ga doen/ heb gedaan.



Als eerste heeft mijn mama mijn haar gevlochten. Dit heeft 2 dagen geduurd, alleja gisteren 10 uur en vandaag nog eens 2 uur erbij, dus 12 uur lang. Jullie denken nu waarschijnlijk van WAT! zo lang?! Normaal duurt het 3 dagen, dus dit is heel snel gedaan. In het totaal zijn het 137 vlechten. Dit zijn er best veel, maar ik heb heel veel haar dus het was wel nodig.
En voor de duidelijkheid, dit is niet mijn echt haar. dit zijn attachments.




Ik heb vandaag ook fruit gekocht waaronder ook deze donkerblauwe bessen. Ik denk dat ik er straks of morgen een smoothie mee ga maken.


Zoals iedereen weet is het WK volop aan de gang. Deze avond spelen  de rode duivels tegen Amerika, dit mag niemand missen. Ik ga samen met wat vrienden naar het midden van onze gemeente waar onze Belgen op een groot scherm worden afgebeeld! spannend!



Een paar dagen geleden vroeg mijn oudere zus plots uit het niets of ik deze zaterdag mee wou naar Djerba (een eiland dicht bij Venetië) Dit vond ik super tof en ik mocht mee van mijn ouders. Dit was echt een deal. Wat je toch allemaal vindt "last minute" Ze vond een "all-in" ticket in een prachtig hotel. Zo iets kun je niet laten liggen. Het probleem dat ik nu nog heb is dat ik op die dagen niet kan bloggen. (2weken) Maar ook bloggers hebben nood aan vakantie, dus waarom niet.


Hierna ga ik 10 dagen op kamp naar Kroatië! tijdens deze periode kan ik ook niet bloggen, maar daarna heb ik wel de kans om jullie alles te vertellen over hoe het was. Ik kijk hier erg hard naar uit. Het wordt vast super! 




Dit is het einde van dit artikel. Het is op 1 juli geschreven (om vergissingen te voorkomen) hopelijk vonden jullie het een leuk artikel. 

groetjes met sproetjes
van Nathalie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten