woensdag 9 juli 2014

MUA undressed eyeshadoww palette

hoi allemaal!

Ik heb een paar weken geleden een artikel geschreven over tips tegen de examenstress en daarin heb ik vermeldt dat ik dit palette nog ging testen. Ik was het helemaal vergeten, dus hier is het artikel.



MUA heeft super mooie oogschaduw paletten, zoals deze. Ik vind deze 12 kleuren super mooi en warm. Toen ik het kocht was ik super benieuwd naar de kwaliteit van de oogschaduw, want MUA is lekker budget proof!


Als ik iets wil reviewen zoek ik altijd eerst informatie over het product. In die informatie vond ik dat dit een dupe was van het populaire nude palette. Ik wist dit helemaal niet, maar ik vind het wel leuk.


De verpakking vind ik wel leuk. Het is vrij basic en overzichtelijk, waardoor het netjes oogt. Het is makkelijk om open te maken. Hierover heb ik niet echt iets slechts te zeggen. Bij de meeste paletten vind je altijd nog een spiegeltje. In deze niet. Ik vind dit niet zo erg want ik heb meestal wel een spiegeltje opzak.




Ik heb met dit palette een oog look gemaakt en heb dit opzettelijk maar aan 1 kant van mijn oog gedaan, waardoor je het verschil beter kan zien.
De mascara die ik hierbij heb gebruikt is de miss manga mascara van L'oréal Paris. Dit is absoluut mijn favoriete mascara op het moment.


Dit was mijn artikel, ik hoor graag wat jullie ervan vinden.
groetjes Nathalie
kuskus 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen