dinsdag 8 juli 2014

Mijn favoriete apps op het moment

Hoi allemaal!

Ik ben iemand die een hele dag op mijn Ipad kan zitten zonder me te vervelen. Dat klinkt in mijn oren wel als een verslaving. Mijn mama vraagt zich dan altijd af wat ik erop doe. In dit artikel zal je het te weten komen.

Ik hou mijn Ipad graag ordelijk en overzichtelijk. Ik vind het vrij irritant als ik moet gaan beginnen zoeken tussen de verschillende pagina's. Hierom heb ik mijn Ipad onderverdeelt in verschillende mapjes: sociaal, fotografie, randome, games en blogs. Vanuit elk onderdeel ga ik vertellen wat ik de leukste vind. behalve die van de blogs want dat zijn eigenlijk gewoon linken naar verschillende blogs.

sociaal


Hier zit ik dagelijks op. Als ik mijn Ipad aanzet is dit het eerste wat ik openklik. Je mag me altijd volgen: http://instagram.com/nathalie99verstraeten


Hier zit ik ook dagelijks op, dit gebruik ik gewoon om met al mijn vrienden in contact te blijven en naar beneden te scrollen. Dit is vrij privé, sorry.


snapchat vind ik fantastisch. Hier kun je even jezelf zijn en de aller lelijkste foto van jezelf maken en doorsturen. Ik krijg graag een snap van jullie. stuur er maar 1: nathalie99v


fotgrafie


Dit is picsart hier bewerk ik AL mijn foto's mee voor instagram. Ik vind dit echt de beste app die er bestaat wat betreft foto's bewerken.


Dit is niet iets dat ik super veel gebruik, maar ik vind het wel een heel leuke app. Je kan er dieren hoofden uit nemen en op je gezicht plakken. super leuk dus.


Dit is niet iets dat super bekend is. Maar het is eigenlijk gewoon een app waarbij je dagelijks een foto van jezelf moet nemen. Vanaf dat je een week foto's hebt maakt hij er een filmpje van. Hoe je verandert bent. Dit vind ik super leuk voor als je het een jaar hebt ofzo.

games


Mijn favoriete games veranderen bijna dagelijks. Nu staat dit spelletje boven aan. Het is een soort van bubble shooter.


Zoals ik al zei veranderen mijn favoriete apps bijna dagelijks. Dit ben ik bijna beu gespeeld, maar hij verdiende hier toch nog steeds een plaatsje.

randome


van deze app is er weinig kans dat je hem kent. Hij zit namelijk nog in de test fase, dus je kan hem nog niet downloaden. Waarom heb ik hem dan wel? Dus dat komt omdat ik 1 van de testers ben. Het is eigenlijk gewoon een app met nieuwtjes, maar vooral de lay-out van de app trekt me aan. De naam is ook verandert naar nuus, maar doordat je de app nog niet kunt downloaden kon ik hem ook niet verbeteren.


Dit is de perfecte app voor ons als vrouw. het houdt je maandstonden in de gaten en vertelt je wanneer je de volgende keer gaat menstrueren. Voor de rest geeft hij nog meer informatie die ik nu nog niet nodig heb.


Deze kennen jullie wel. Ik heb hier al een soort van artikel over geschreven. "mijn favoriete muziek op het moment







Dit was mijn artikel. Vonden jullie het leuk om te lezen? 
groetjes Nathalie
kuskus

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen