dinsdag 1 juli 2014

get to know me better tag


Hallo allemaal!

Ik was zaterdag jarig (28juni) en vond het een leuk idee om eens een tag te doen. Ik heb dit nog nooit gedaan, maar ik sta open voor nieuwe dingen. Ik doe deze tag omdat ik weet dat jullie niet zo veel over me weten. 


wat draag je nu?
op dit moment draag ik een T-shirt met een hond op en een grijs shortje van nike.

hoe groot ben je?
Ik ben 1m66 

hoeveel weeg je?
 Dit is nogal een vrij gĂȘnante vraag, dus die beantwoord ik niet.

heb je tattoos?
nee ik heb er geen, ik denk ook niet dat ik het snel zou overwegen, want het ziet er meestal heel vreemd uit als je oud bent. Maar ik vind sommige tattoos wel mooi.

Heb je piercings?
Dat heb ik wel. 1 gaatje in mijn rechter oor en 1 gaatje in mijn linker oor. Waar ik dan uiteraard oorbellen in steek.

Wat is je favoriete tv serie
Ik heb niet echt een favoriet, maar ik kijk graag naar Dance moms, de kliniek, zo man zo vrouw, help ik heb niets om aan te doen, the make-under,... eigenlijk gewoon fashion en beauty en reality.

Wat is je favoriete band?
ik weet niet meteen een goede band, maar dan denk ik toch dat ik zal gaan voor cimorali, ze hebben allemaal een heel mooie stem en ik vind dat ze wereld beroemd mogen worden. 

Iets dat je mist
Er zijn eigenlijk heel wat dingen die ik mis, zoals het geen huiswerk hebben in de kleuterschool, het van niks aantrekken als kind, het altijd buitenspelen,...

favoriete liedje?
mijn favoriete liedje verandert altijd zeer snel, soms heb ik zelfs geen favoriete liedje, maar nu wel. Nu is "flute" mijn grote favoriet. Ik word er altijd blij van en krijg dan plots een boost van energie.

hoe oud ben je?
ik ben 15 jaar.

favoriete kleur?
mijn favoriete kleur is absoluut roze. Vooral het roze dat meer naar de rode kant gaat naar rood, maar zeker niet het roze dat naar paars gaat, dat vind ik niet echt mooi.

hoe lang duurt het om 's ochtends klaar te geraken?
meestal een uur of een uur en half, het valt te zien aan de dag. Als ik opgewekt en actief ben gaat het meestal sneller dan als ik moe ben.

Waarom ben je beginnen bloggen?
Ik heb dit al gezegd in mijn eerste artikel. klik hier voor de link.

waarom koos je voor je blog naam?
Ik schreef een heleboel namen op een blad papier en vond deze de beste, dus daarom mijn naam.




Ik hoop dat jullie ook dit soort artikels leuk vinden. Al weet ik zelf ook dat het er leuker uit ziet in een video, maar toch...

lovies van Nathalie

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen