zondag 1 juni 2014

about


Hallo allemaal,
That's so Nathalie is een blog geschreven door Nathalie, wat misschien wel voor de hand liggend is. De blog is ontstaan op 1 juni 2014 waarbij ik 2 à 3 artikels per week probeerde te posten. Achteraf gezien was dit zeer onhaalbaar. Ik nam het groots aan waartoe leidde dat ik tijdelijk gestopt was van 19 april 2015 tot 1 januari 2017. Bijna 2 jaar later vond ik de blog kriebels weer en ben ik er weer aan begonnen. Ik schrijf voornamelijk over beauty, fashion en lifestyle, 3 onderwerpen waar ik zeer veel over kan vertellen. 

Ik zelf heet Nathalie. Ik ben 17 jaar oud en mijn hobby's zijn dansen en bloggen. Ik zit in het 6de jaar in de richting STW en dit is het jaar waar mijn schoolwerk af en toe net iets te veel werd, waardoor ik absoluut niet op een regelmatige basis kan bloggen. Het is en blijft een hobby, maar het is een hobby die ik doe vol passie. 

Neem gerust de tijd en kijk even rond.
Groetjes Nathalie 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten