dinsdag 10 juni 2014

shoplog primark part 2

Hallo allemaal!

Ik ben niet vorige vrijdag, maar de vrijdag daarvoor gaan shoppen in de primark en heb daarvan al de helft van getoond in een ander artikel, maar nu komt het vervolg.
Er stond de vorige keer ook bij dat ik wat miskoopjes had gekocht (2dingen) maar had die helemaal niet getoond, dus deze keer komen ze er wel bij! 



-1,50euro-
Dit zijn gewoon vochtige doekjes voor mensen met een gevoelige huid, ik kocht ze omdat ik ze toch nog nodig had. Dus ik dacht: "waarom ook niet"




-15eruo-
Ik had nog wat broeken nodig en vond deze. Ik vind hem super cool!




-10euro-
Ik had ook nog wat vesten nodig en vond deze basic vest. Je kan hem met bijna alles combineren.




-5euro-
Het eerste wat ik zag in de winkel was dit super leuke roze topje met zebra's! Ik moest hem gewoon hebben!





-10euro-
Ik keek echt uit om deze T-shirt te kunnen dragen, maar spijtig genoeg was het veel te groot en ik had het prijskaartje er al afgenomen :( 




-12euro-
Dit is mijn grote favoriet! Mijn maxi-kleed! eerst vond ik maxi-kleedjes maar niets, maar nu kan ik niet zonder. Ik heb dit btw echt vaak voor, eerst iets hartstikke lelijk vinden en daarna het zelf willen kopen 




-2euro-
Al mijn riemen waren plots te klein en ik had dus een nieuwe nodig. Ik zag deze en vond hem wel leuk omdat je hem met alles kunt dragen. maar nu... ik heb hem weer te groot gekocht, daag riem!




-8euro-
Ik zag deze en was meteen hopeloos verliefd. Meer kan ik niet zeggen




-2euro-
Deze oorbellen vond ik super mooi! Ik weet niet waarom, maar het geeft me een middeleeuws gevoel.




-4euro-
Deze oorbellen zijn de mooiste oorbellen die ik volgens mezelf heb. Zoals ik al heb gezegd, Ik hou van panterprint! Dus een panter mag er wel bij!




-14euro-
Als laatste kocht ik ook nog deze super leuke rugzak, mijn lievelingskleur is roze, dus ik moest wel een roze rugzak hebben!





Dit was mijn shoplog, ik hoop dat jullie ervan hebben genoten! 
Dank je om het te bekijken 

kuskus van Nathalie! 


















1 opmerking: