zaterdag 21 juni 2014

review Miley Cyrus concert

Hallo allemaal!
Ik ben gisteren naar het concert geweest van miley cyrus en het was ge-wel-dig! Al wist ik al heel wat van wat er ging gebeuren, ik vond het nog steeds super!

Miley  was wel een half uur te laat, maar dat wou niet zeggen dat haar optreden minder goed was. Veel zangers zingen dan minder liedjes waardoor ze minder zingen, maar miley was anders, zei zong langer zodat we niet voor niets waren gekomen!

Zoals iedereen weet houdt miley ervan om haar lichaam te tonen, te twerken... maar wat er deze keer gebeurde had ze nog nooit gedaan. Ze kwam op het podium, maar haar broekje zat niet goed, waardoor iedereen een deel van haar vrouwelijke deel zag! Tegen het einde van het liedje zat alles weer goed, maar iedereen heeft het wel gezien.

Het toppunt van de avond was absoluut toen ze een nieuwe versie begon te zingen van party in the usa als afsluiter Ik had dit helemaal niet zien aankomen en ik vond het geweldig! Ik had zo hard gegilt bij dat liedje! :D 

Ik ben een enorme fan van Miley en ik kon dit echt niet missen! Ze deed het zo goed, mensen kunnen haar wel haten voor hoe ze nu is geworden, maar ik accepteer dit helemaal! Ik ben een true Smiler ;) 
Ik ben misschien wel mijn stem helemaal verloren, maar voor haar doe ik dat graag! Ze is gewoon perfect. Ze laat iedereen zien dat het goed is om jezelf te zijn. 

Deze avond krijgt van mij een 10/10 



Ik wil ook even sorry zeggen omdat ik gisteren niets heb gepost, maar ik had echt geen tijd. Ik zat namelijk midden in de examen periode.


greetz Nathalie 





















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen