woensdag 4 juni 2014

Mijn favoriete muziek op het moment

Hallo allemaal!
Vandaag gaat mijn artikel over mijn favoriete muziek op het moment.
Ik wou dit artikel schrijven omdat ik iemand ben die vrij veel naar muziek luistert, niet op school, niet op de trein, maar gewoon lekker thuis. 

Meestal luister ik muziek in mijn kamer, als ik mijn kamer opruim, als ik achter de pc zit, magazine's lees,... Muziek is gewoon de perfecte oplossing om de eenzaamheid te verdrijven, een keertje goed los te gaan of je gevoelens te uiten en daarom dit artikel.


spotify
Ik luister meestal naar muziek via spotify, ik heb de app en de PC variatie. Het is super handig en gratis. Spijtig genoeg krijg je advertentie's maar als je het premium pakket neemt zijn die  weg en kan je naar muziek luisteren zonder wifi.



Mijn favoriete liedjes 

jubel - Klingande


Summer - Calvin Haris


Rather be - clean bandit ft. Jess Clynne (The magician remix)



flute - New world sound ft. Thomas Newson


Fancy - Iggy Azalea


Dit waren mijn favoriete liedjes op het moment. het is niet de meest recente, maar ik vind het wel leuke liedjes. Danku om het te bekijken.

Greetz Nathalie 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten