zaterdag 7 juni 2014

I love my swimwear


Hallo allemaal!

Iedereen houdt wel van het zomerse warme weer. Het lekker buiten liggen, ijsjes eten, in het zwembad gaan,... Natuurlijk verkiezen we liever de bikini boven de warme winter jas in de zomer, niet? Dit artikel is een wishlist van bikini's en badpakken voor de zomer.



 Als eerste bikini koos ik deze. Het is een gewone bikini met een super leuk printje.
boohoo.com
-24euro-



Al wie mij kent, kent ook panterprint! Meer heb ik niet te zeggen 
H&M
-4,95euro-


Deze bikini vond ik ZOOOO mooi, hij mag absoluut bij het lijstje 
H&M
-14,95-


Dit badpak vind ik echt super mooi, maar ook wel een beetje gewaagd
forever 21
-19,90euro-


Dit badpak heeft een heel mooi printje
forever 21 
-19,90euro-



Nu dat ik deze wishlist maak, zie ik dat ik weer ben voor bloemen printjes, dit vind ik daardoor ook een heel mooie bikini 
forever 21
-12,90euro-


Dan als laatste bikini koos ik nog deze super leuke bikini met flamingo's 
boohoo.com
-28euro-

















2 opmerkingen:

  1. Ooh, supermooie bikini's! Ik ben echt blij met dit warme weer :D Ik volg je nu op Bloglovin' :)

    BeantwoordenVerwijderen