woensdag 11 juni 2014

Get the An Lemmens look


Hallo allemaal!

Iedereen kent An lemmens en iedereen kent haar super toffe kledingsstijl. Wil jij die ook eens proberen, maar weet je niet hoe? hier vind je wat inspiratie.


De kledingstrends van vroeger komen meer en meer terug, zo heb je de high wasted shorts, de croped tops of gewoon de kledingsstijl van An. Ze heeft een een kledingsstijl vanuit de jaren 50 en vind hem super. Ik zou deze stijl graag eens willen uitproberen. Jij ook? 



als eerste vond ik een foto van An in dit geweldige jurkje, ik vond een jurk die er op leek en vind het ook super mooi :) 



www.fiftiesstore.com 
-59euro-


ook vond ik dit jurkje en vond ook weer een match! 

www.fiftiesstore.com
-139euro-


verder vond ik niet meteen matches, maar hier heb ik nog ideetjes, het komt allemaal uit fiftiesstore.com

badpak
-85euro-


jurkje 
-195euro-


pantalon 
-45euro-

rok
-75euro-
-45euro-



pencil rok
-59euro-


pumps
-69euro-

pumps
-69euro-

Dank je om dit artikel te bekijken!


greetz Nathalie <3 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten