dinsdag 17 juni 2014

Anti-stress peel-off masque van Montagne Jeunesse

Hallo allemaal!

Vandaag stel ik het Anti-stress maskertje voor van Montagne Jeunesse
veel kijk plezier!
foto.JPG wordt weergegeven

Bij de examens heb je alles behalve stress nodig. Hierop heeft Montagne Jeunesse iets bedacht. Hun Anti-stress maskertje! Ik dacht eerst dat het niet ging helpen en dat ze gewoon een naam nodig hadden. Maar het helpt echt. 

foto.JPG wordt weergegeven
Het maskertje heeft een komkommer geur en voelt heel fris aan. Vooral in de T-zone. Hiervoor is het maskertje vooral bedoelt. Dit is ook de plek die meestal het warmste is en die nog warmer wordt bij stress. 

het maskertje is ook geschikt voor alle huidtypes, gevoelig, droog,... en reinigt de huid zeer goed. Waardoor je je luchtiger gaat voelen en de stress weer verdwijnt.

foto.JPG wordt weergegeven

Dit maskertje helpt ook heel goed tegen de poriën, dit merkte ik meteen. Ik Toen ik het maskertje wegnam was mijn huid veel zachter en gladder. Mijn poriën waren weg! En wat me ook opviel was dat sommige puisten minder rood werden of zelfs verdwenen. Dit vind ik dan ook een pluspunt.

foto.JPG wordt weergegeven

Dit maskertje is voor mij een dikke "yay" 




Dit is het einde van het artikel, wat vond jij ervan? 
dikke knuffel van Nathalie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten